Redaktionsmöte och plugg på Bio Rio

10 Jan

Redaktionsmötet idag med Utrikespolitiska Föreningen var intressant och jag fick ett gäng bra idéer till kommande nummer under året. Jag är så gott som klart med min artikel om Sudan och numret med min Nepal- artikel kommer ut i veckan förhoppningsvis.

Mötte upp Nathalie sedan för ångest- plugg och kul- häng på kaféet intill Bio Rio med det fullkomligt vidriga namnet Copacabana. Dock är stället nice även om internet är segt.  Vi hänger här fortfarande och jobbar stenhårt på att se coola, upptagna och sjukt ”vänster- viktiga” ut med våra laptops (medvetet ordval, bärbar dator = lame).  Nathalie tror såklart hon är häftiga än mig eftersom hon har en dator med ett äpple på.

Har åtminstånde skickat in höstterminens sista tenta så nu börjar  friheten inte eftersom nästa termin så gott som redan är här. Inga bittra undertoner här inte! Peppen, den finns faktiskt där ändå för detta kommer bli ett  synnerligen bra år.

 

3 svar to “Redaktionsmöte och plugg på Bio Rio”

  1. Nathalie januari 10, 2011 den 19:06 #

    555+ Trodde du att du skulle komma undan med att kalla mig vänstervriden MAC-nörd 😉 Jag är en öppen cosmopol 😉 Med en grym dator 😉 Till nästa plugg vet jag ett bättre ställe, bättre namn, godare kaffe, o grymmare stämning!

    Krya på dig vännen!

    • Wilda Nilsson januari 10, 2011 den 21:09 #

      5555555! Du är bäst och det vet du 😀 Och, kafeet var ju nice! men speciellt häng med dig =)

  2. Nathalie Sajda januari 10, 2011 den 21:53 #

    Dito x 100000!

Kommentera

