Korre för P3 om Armenien

19 Jan

Fick besked här om dagen om att min korre för P3 är färdigklippt. Dessvärre är inte sändningstiden bestämd än. Jag hojtar till när jag vet.

Sitter och funderar på vad jag skulle kunna spela in medan jag bor i Indien. Inte mitt hindi- snack i alla fall… Har ni några förslag eller är det något om Indien ni skulle vilja höra mig berätta om på radion?

Kanske något om ämnet för min fältstudie/ C- uppsats? (alltså tibetanska kvinnors livelihood strategier och empowement i exilsamhället)

Eller mer resguide- aktigt?

Möjligen blir det rapport från Varanasi där jag trots allt ska bo en månad. Kul förövrigt är att bilden nedan togs i februari förr förra året. Inte trodde jag att jag skulle återvända på det här sättet… Oförutsägbarhet tycks vara ledordet i livet just nu.

Ett svar to “Korre för P3 om Armenien”

  1. Nathalie januari 19, 2011 den 18:58 #

    Woo, fäster också flaggor.. fast på min kameraväska ^^

Kommentera

