Bollywood, Indien, Bombay…

26 Jan

Jag ska förvisso inte till Bombay (Mumbai) men det vore sjukt coolt att se en inspelning av en Bollywood film live. Personligen tycker jag dansnumren är grymma men själva dialogerna är lite… hum… ja, hur som helst. Här kommer ett  grymt klipp att peppa upp denna pissiga månad med:

Om jag någonsin lär mig hindi ordentligt ska jag lära mig en av sångerna. Undrar om skolan i Varanasi har dans som möjligt tillvalsämne?

Hur som helst, här kommer en dagens outfit, eller, jag menar såklart dagens Bollywood- låt!

 

 

Kommentera

