Koreansk rap, 2NE1 med coola tjejer

26 Jan

Inte min personliga favorit musik, är mer för k- pop men dessa brudar är grymt coola. Inte sant?

Ute på klubbar, då är snarare detta vad jag vill höra:

Varför slår det mig gång på gång att jag bor i fel världsdel?

2 svar to “Koreansk rap, 2NE1 med coola tjejer”

  1. Fokus Asien januari 26, 2011 den 22:02 #

    555+ Du vet ju att jag kommer kommentera ^^Å ta creed för upplysningen av den mystiska och klyschiga K-pop! Hallyu for the World!

  2. Jennifer januari 30, 2011 den 15:07 #

    Älskar k-pop även om det egentligen är väldigt töntigt. Äh, jag är en nörd så det gör inget… hehe

Kommentera

