Varanasi, för att studiemiljön inte blir bättre. Eller?

31 Jan

Innan vi åker till Estland måste jag plugga lite hindi- grammatik. Jag vet egentligen inte varför jag tror det kommer gå lättare att få in konstiga verbböjningar när jag reser mot en studiemiljö som delvis ser ut så här:

Klippet spelade jag in i Varanasi när jag var där senast!

2 svar to “Varanasi, för att studiemiljön inte blir bättre. Eller?”

  1. ehlin februari 4, 2011 den 00:06 #

    Helllo,
    wow, efter att ha tittat på din blogg måste jag bara säga god damn girl, du verkar så himla grym! Har nog aldrig sett ett sådant grymt cv heller. sjukt inspirerande. keep up the good work!

    förresten så beger jag mig strax till armenien för att arbeta på pink armenia där via Österlens Folkhögskola, har du något tips om det landet? jag ska också försöka blogga/skriva artiklar/korra på något vis för att synliggöra det samt använda det som eventuellt resultat för eventuella sponsorgivare. några tips där? tanken är väll att förankra ett projekt där och göra erfarenhetsspridning här hemma.

    peace out
    xo

    • Wilda Nilsson februari 4, 2011 den 09:25 #

      Tack! Jag har mejlat svar till dig!
      peace, love and a lot of fun =)

Kommentera

