Incredible India

18 Feb

Indiens ”officiella reklamlåt” spelas på repeat i mitt huvud och jag försöker mig på att en online incheckning för att slippa köa på Arlanda på söndag. Håller samtidigt på att försöker packa det sista och lägger över sköna toner till Ipoden. Är det inte märkligt att inför varje resa är det seg överladdning av bilder och musik som jag alltid sitter med i sista sekund. Trots att jag började för länge sedan…

Hur som. Tills jag är på plats i Indien kan ni ju roa er med dessa bloggar istället!

My Delhi Adventures

B Friendly

och såklart Jenny on the Move!

Vill du bli sugen på att resa till Indien, kolla det här klippet!

2 svar to “Incredible India”

  1. Tobias februari 18, 2011 den 15:36 #

    Jag hade med velat åka till Indien

    • Fredrik Göthe februari 20, 2011 den 16:31 #

      Hoppas du får det underbart!

Kommentera

