Wifi i Dehli efterlyses!

24 Feb

Imorse begav jag mig till Khan Market for att plugga pa Cafe Turtle. Trevligt stalle men tyvarr hade de inte skaffat wifi sen sist. Lite knepigt att lasa pa distans nar man inte har interent… och att plugga dar jag sitter nu och skriver ar helt omojligt. Ni skulle se faciliteterna…

Cha Bar var forvisso nice att plugga pa och lite billigare samt narmre an Khan Market men inget wifi dar heller. Med andra ord skickar jag harmed en efterlysning pa nice stallen med wifi i New Delhi! Ska googla lite men om nagon har en personlig rekomnendation ar det ju sannolikare att det ar ett bra stalle! For att fortydliga ar det inte en Hot-spot jag soker utan ett cafe som tillhandahaller internet…

Annars rullar det pa, alla intryck valdfor sig som vanligt pa alla sinnen. Inklusive sadana jag knappt visste att jag hade, haha.

Ett svar to “Wifi i Dehli efterlyses!”

  1. Nathalie februari 24, 2011 den 19:15 #

    Tänker på dig var dag!

Kommentera

