Godaulia, Old Town- änligen helg!

5 Mar

Äntligen helg och inga lektioner, att hemläxorna tynger mitt sinne värre än en hög med torkad kodynga är drygt med jag gör mitt bästa att bortse från det. Godaulia, Gamla Stan, är planen plus spana att på fler Ghats längs floden. Vaknade till vid 5 imorse av att dagens heligheter dragit igång. Hade det inte varit för att fristaden under myggnätet var så extremt trevlig hade jag gått ut och plåtat. Nåväl, det blir en annan dag.

Måste passa på att köpa hem lite frukt och grönsaker, det mesta häromkring kommer serverat överkokt så färska grejer står på shoppinglistan. Är förresten vackert dekorerad i indiska armband som jag fick av en snäll kurskamrat. Separat inlägg om dem och smärtan det innebär att dra på dem kommer senare…Är ju nästan värt en dagens outfit, haha! Sen har jag ju indiska kläder på mig också! Nyfikna?

Kika på bilderna redan och fundera på om de inte äger ut Konsums grönsaksdisk?

2 svar to “Godaulia, Old Town- änligen helg!”

  1. Nathalie Sajda mars 5, 2011 den 09:38 #

    Åh kan knappt vänta till nästa inlägg! Kör en mode-blogg pose också vännen!

  2. Fredrik Göthe mars 6, 2011 den 15:22 #

    Nyfiken!
    ”Vaknade till vid 5 imorse av att dagens heligheter dragit igång” = underbart skrivet!

Kommentera

