Äntligen helg och finbesök på det!

25 Mar

Grymt med helg nu, har längtat! Dessutom kommer Jenny och hälsar på vilket blir nice. Kommer sannolikt slinka ned ett par Kingfisher’s och enligt Jenny även idli vilket jag personligen tycker är sjukt äckligt. Ironiskt att hindi- grammatiken blivit roligare än grupplektionerna numera men det beror på att jag har en bra lärare där. En viss annan lärare, eller vissa egentligen, vill jag i princip ge följande meddelande medan jag firar att det bara är en vecka kvar innan jag är fri igen:

Ja, jag är frustrerad över en hel del, hehe. Gillar när jag själv får bestämma och organisera vad som ska hända och när det ska hända.

 

 

 

Ett svar to “Äntligen helg och finbesök på det!”

  1. Fredrik Göthe mars 25, 2011 den 16:59 #

    Övermäktig låt, har missbrukat den ett tag nu =9 Hoppas du och Jenny får det trevligt!

Kommentera

