Varanasi check- Darjeeling here I come

2 Apr

Sista timmarna i Varanasi rinner iväg, Malin har redan åkt och snart beger sig Nera också iväg och jag reser återigen solo. En sista lunch på I:ba till heder för चश्मा- gänget hinner vi med! I sommar blir det öl i klubbtröjor eller hur Nera och Malin?

Nästa gång vi hörs av blir på måndag, tills dess kommer jag skumpa fram i tåg och bussar på väg mot min drömdestination Darjeeling!

En bild från kvarteret vi bott i sista veckan i Varanasi!

6 svar to “Varanasi check- Darjeeling here I come”

  1. Fredrik Göthe april 2, 2011 den 07:06 #

    Trevlig resa! Må transportgudarna vaka över dig!

  2. Felix april 2, 2011 den 09:19 #

    Jag läser om oroligheter när jag googlar på Darjeeling. Är det därför du åker dit?

    • Wilda Nilsson april 3, 2011 den 13:24 #

      Nej, jag har akt hit for att intervjua tibetanska kvinnor till min C uppsats i samhallsgeografi men givetvis paverkar den politiska situationen deras liv sa indirekt kommer jag saklart i kontakt med oroligheterna. /Wilda

  3. kristina nilsson april 4, 2011 den 06:32 #

    Var rädd om dig. Hade det väldigt trevligt i lördags.
    Kram

Kommentera

