Regnigt och kallt i Darjeeling

4 Apr

Kankse hade jag vant mig mer an jag trodde vid Varanasis varme eller sa ar det bara sa att fuktig kyla kanns mer. 16 grader och regn och veckoprognosen ser ut att innehalla samma vader. Men jag gillar verkligen stan! Har agnat dagen at att strosarunt, ta lite kort, plugga pa ett cafe dar agarinnan var sa snall att hon gav mig en ”varmvatten plast behallare” att varma mig med. Det ar en sadan fin, vanlig och omtanksam vibe har!

Tog bilden i formiddags och till skillnad mot Varanasi ar det dimmiga i bilden inte sot, smuts och damm utan moln. Jag bor i en molnstad.

Ett svar to “Regnigt och kallt i Darjeeling”

  1. kristina nilsson april 4, 2011 den 12:59 #

    Åh så skönt att du har fler som bryr sig om dig
    Kram

Kommentera

