Happy New Year: Songkran that is!

14 Apr

I Bangkok pagar just nu vattenkrigen for fullt och jag kan inte riktigt forsta hur fort det har aret har gatt. Forra aret firade jag namligen for fullt i Bangkok vid den har tiden. Kolla in en par videos jag filmade da!

Faktum ar att jag nästa vecka lämnar jag Indien för att resa över till just Bangkok ! Jag ska skriva ett antal tentor, hälsa på vänner och ha det grymt roligt ett par veckor innan jag återvänder till Indien för att avsluta mitt fältarbete i Delhi och Dharamsala.

Har i Darjeeling har faltarbetet gatt valdigt bra. Jag har traffat sa manga fantastiska personer, bade privatpersoner och representanter for Tibetan Women Association och Tibetan Youth Congress och Tibetan Welfare Office. Jag aterkommer om det! Har desvarre hunnit uppleva indisk sjukvard och sytt ihop armbagen… Med andra ord har bloggen inte varit hogst prioriterat, hehe. Jag aker fran underbara Darjeeling pa lordag och ska hanga utanfor Siliguri i tva dagar, det ryktas om fungerande wifi dar och isafall blir det lite mer bilder fran min tid har!

2 svar to “Happy New Year: Songkran that is!”

  1. kristina april 14, 2011 den 04:51 #

    otroligt mycket vatten i firandet såg vi igår….på TV.Kram

  2. ROHIT KUMAR SINGH april 15, 2011 den 06:59 #

    I FEEL NICE TO SEE POST ABOUT INDIA AGAIN

Kommentera

