Bangkok. Livet. Älska.

21 Apr

Jag är precis lika kär i Bangkok som förra svängen. Och gången innan det. Det är underbart att bo i en stad som är så levande och varierad. Köpte kurslitteratur i Siam Paragon idag och på bottenvåningen utanför ”undervattensvärlden/ akvariet” pågick något märkligt event. Folk i haj- och stingrocka- dräkter med mera tokdansade med några tjejer i klänning. Jag förstod såklart inte vad det gick ut på men det är som vanligt. Alltid något skumt att kolla på när man är ute på stan! Gotta love it!

Har flyttat in i min lägenhet i Chit Lom nu också, underbart att bo centralt och billigt på samma gång. Har slipat mina förhandlingsskills i Indien vilket resulterade i en 1 bedroom lägenhet för överkomliga 11 500 baht. Bra jobbat mig!

Nu vill jag bara att Fredrik ska komma hit så är lyckan komplett!

2 svar to “Bangkok. Livet. Älska.”

  1. Fredrik april 21, 2011 den 11:13 #

    Nice! Vad kostade studion förra gången?

  2. Rohit kumar singh april 23, 2011 den 08:35 #

    BKK LOOKING AWESOME,missing u

Kommentera

