Lördagsplugg och ödlor

23 Apr

Jag hade inte förstått att det var fredag igår och således inte att det redan är lördag. Tusan. Lite mer panikstress med plugget idag då… Tips från coachen: Läs inte tredubbelt. Ska försöka skriva klart en rätt fet inlämning idag men jag känner att det är nödvändigt att under lunchen ta en paus för att reka om jätteödlorna i Lumpini Park fortfarande lever loppan där. Kanske tar jag med en papaya-sallad och kör mini picknick…

Det bästa av allt är att jag ”snart” inte kommer titta på ödlorna ensam! Min älskling kommer nämligen och hälsar på i Bangkok i mitten av maj!

Ett svar to “Lördagsplugg och ödlor”

  1. Rohit kumar singh april 23, 2011 den 08:38 #

    its rediculous,be careful,

Kommentera

