Papayasallad och Leo

26 Apr

Måndagshäng med Leo är inte helt fel. Alltså öl. Å andra sidan fick jag sällskap också vilket uppskattades. Efter lite indiskt mirakelpulver nu på morgonen är jag snart redo att börja tentaplugga. Jag säger det bara, svenska apotekets Resorb är fullkomligt värdelöst i jämförelse mot den indiska varianten. Riktigt fin affärsidé för övrig tror jag, att sälja indiskt bakispulver på festivaler hemma… Nåja, jag har nog med projekt att stå i för närvarande!

Ryktas om gratis Bacardi- fest på Demo ikväll. Jag som var sugen på att köra Demo på lördag… å andra sidan dyker sådana reklamfester upp ganska ofta i Bangkok…

Jaja, vi fokuserar på mat istället: Papayasallad in the making utanför Lumphini!

Ett svar to “Papayasallad och Leo”

  1. Nathalie april 27, 2011 den 18:36 #

    JAG ÄR AVUNDSJUK! Å GLAD FÖR DIN SKULLE SÅ KLART. MEEEEN AVUNDSJUK! 555+

Kommentera

