Lördag i Bangkok

30 Apr

Fredagen var fullkomligt värdelös eftersom jag skrev tenta 14-22 men nu känner jag mig befriad, glad och sugen på en kul helg! Funderar på att kila iväg till Central World en sväng först, har ju inte hunnit med glass på Swensen’s ännu. Dåligt av mig! Å andra sidan kanske jag känner mig mer värd imorn men att lyckas dra ut på stan då lär inte bli det lättaste. Ibland gillar jag lite i-landsproblem som omväxling.

Men för att ni inte ska tro att jag har det för bra här borta och glömma att jag ju håller på att rädda världen, är fett ambitiös osv osv så kan jag meddela att det finns en slang bredvid toan som är bra att ha när toapappret är slut.

Tänker att den här ankan kan illustrera min lycka över att tentan är över. Jag flyter. Sen gäller det bara över helgen men ändå! Glad valborg på er!

Jo, jag var tvungen att tagga inlägget med lördag och toapapper för det är sjukt kul att se vilka sökord som tar er in här på bloggen!

Nalee, blir ingen Clash konsert heller…

Ett svar to “Lördag i Bangkok”

  1. Nathalie april 30, 2011 den 21:48 #

    Clash är över! *gråter floder* ! ! ! Sa precis hej då till din man, tittade på Sagan om Ringen II och jag sov :S Trött i kroppen! Nu kör vokalisten Bankk fr. Clash all by himself!

Kommentera

