Bed, Q Bar, Nest och Shocks

7 Maj

Sitter på ett café nära min lägenhet. Dricker japansk soda och äter gyoza. Riktigt gott med japansk soja till, tror minsann jag måste bege mig till Japan en vacker dag. Förhoppningsvis i sällskap med älskling. Att resa själv har onekligen både fördelar och nackdelar.

Dagens nackdel är väl att gårdagens fördel känns lite i huvudet och kroppen. Men att Bangkok är en galet bra stad för fest visste jag såklart redan. Vi mötte upp hos mig innan vi begav oss mot soi 11 och Bed Supperclub. Drinkar, blåbärsshots och chupa chups klubbor inledde kvällen. Träffade även på en vän som jobbar på Le Fenix. Q Bar därefter och slutligen Nest.

Efter ett pit stop på 7eleven för en ”spicy bite” (aka halvskabbig stark korv i småbitar äten ur en liten genomskinlig påste med en pinne) kom ösregnet. Skam den som ger sig sa vi och gled in 100 pers i en taxi. Ungefär.

Avslutade kvällen på Shocks med massa dans och snedtittande på köttmarknaden samt de gamla gubbarna som hängde där. Men vad ska man göra när de bra klubbarna stänger 2?

Det blommar utanför Villa Market hos mig. Vacker som en dag… tillskillnad från mig, haha!

2 svar to “Bed, Q Bar, Nest och Shocks”

  1. Fredrik maj 7, 2011 den 20:04 #

    Du är finare än alla blommor i hela världen!

Kommentera

