Hundar och katter på scen i Bangkok

13 Maj

Om du inte har något bättre för dig en fredag som denna i Bangkok kan du alltid gå på teater. Skådespelarna är hundar och katter… Thai Ticket Major har biljetter, hugg dem här! Eller så gör du som jag och skriver tenta istället. Dagens stora tummen ned gäller mitt skryt om att aldrig ha varit magsjuk i Bangkok. Tesen finner sig motbevisad å det grövsta natten och morgonen innan tentan. Hmmm. Men jag vidhåller fortfarande att det är värt att plugga på distans utomlands! Fast låt mig återkomma när jag inkasserat ett F på denna tenta…

Känns som att mat på Central Chit Lom’s Foodloft borde vara fräsch. Den var det förra året i alla fall. Förövrigt har jag fortfarande aldrig blivit sjuk av buffématen ute i värmen på min lunchmarknad. Men en tjusig middag förstör allt… (Om man nu räknar 145 baht som tjusig). Däremot var sällskapet trevligt!

Hunden Hera som bodde hos mig förut hade kanske passat på scen?

2 svar to “Hundar och katter på scen i Bangkok”

  1. kristina maj 13, 2011 den 04:40 #

    Krya på dig och Lycka till. Hera hade säkert kunna vara med. Kram

  2. Sofie maj 14, 2011 den 00:49 #

    Been there done that! Käkade också på central chit lom’s foodloft för ngn månad sen, hann inte långt innan det kom ut igen.. då bli man besviken när man betalat ”dyrt” för en sallad 🙂

Kommentera

