Längtar tills imorn

14 Maj

Imorgon är en fantastiskt underbar dag. Jag ska bege mig mot flygplatsen redan vid 5- tiden men inte för att åka hem. Jag ska möta Fredrik som kommer och hälsar på mig! Hur underbart som helst! Bangkok kommer bli ännu bättre nu när vi två äntligen är i samma land igen.

Tentan igår gick riktigt bra så jag firade det med vännerna och thai- style discobowling och öl i kannor, ett glas rött på en jazzbar som ser ut som en smedja tillsammans med Bangkoks bästa hamburgare och dansade sedan loss på Funky Villa och Demo. Bangkok är verkligen en fantastisk stad och nu är jag extra lycklig eftersom jag får visa Fredrik runt!

2 svar to “Längtar tills imorn”

  1. kristina maj 14, 2011 den 21:11 #

    Såhärligt att du är nöjd med tentan. Njut av kommande dagar. Vi fick en kort stund i går. Kram

  2. Nathalie maj 15, 2011 den 13:34 #

    Ha det underbart nu! Kramar till er båda! 😀

Kommentera

