Indien imorgon

27 Maj

En sista reging heldag i Bangkok. Imorgon eftermiddag åker jag tillbaka till Indien och siktar på att ta mig till Dharamsala så snabbt det går. Hatar Cleartrip som inte låter mig boka tågbiljetter, hoppas jag slipper långdistansbussen från Delhi till Dharamsala. Å andra sidan löser sig det mesta i Indien, inte alltid klart hur men det brukar funka. Har redan ångest inför kommande magsjuka…

Kommer bli grymt spännande att träffa tibetaner i Dharamsala däremot och fortsätta insamlandet av data till min kandidatuppsats!

Försöker peppa med lite Bollywood…

4 svar to “Indien imorgon”

  1. Nathalie maj 27, 2011 den 09:24 #

    Lyyyyckaaa till! Njut av sista dagen! Å håller tummarna för att din mage konverterat till Indisk stålmage!

  2. Fredrik Göthe maj 27, 2011 den 11:59 #

    Lycka till med resan!!! ❤ Jag har diskuterat med gud och vi nådde fram till att det kommer regna för oss båda en tid men i gentjänst får vi molnfritt sommarväder när vi träffas igen i juni!

    • Wilda Nilsson maj 27, 2011 den 18:00 #

      ❤ Tack älskling! Sommaren, den kommer bli den bästa någonsin! (Å andra sidan blir det svårt att slå den förra resan men vi lär ju äga som vanligt!)

Kommentera

