Tillbaka i Delhi

29 Maj

Nu är jag tillbaka i Delhi igen och jag har bestämt mig för att stanna här ett par dagar och jobba med intervjuarbetet i Majnu Ka Tilla innan jag åker vidare mot Dharamsala. Så på fredag åker jag först till Amritsar, ska bli grymt att se det Gyllene Templet.

Lite bilder från Main Bazaar… men denna gång bor jag i Majnu Ka Tilla!

Ett svar to “Tillbaka i Delhi”

  1. Fredrik maj 29, 2011 den 09:25 #

    Ser mysigt ut. Tycker om deras kubiska hus, känns effektivt.

Kommentera

