Pork balls and dick shit…

19 Jun

There is nothing like the smell of pork balls in the morning… Hoppas alla som precis vaknat bakis hemma i Sverige känner sig sugna på lite käk nu!

Ja, eller så säger man bara ”köttbullar”. Men, jag erkänner att det är något av min hobby att hitta roliga skyltar när jag är ute på resor…

Update: Svårt roligt, många personer i Indien heter ”Dikshit” i efternamn. Jag dör! Ser framför mig hur jag försöker sitta seriös på en FN sammankomst när den nye generalsekreteraren Mr Dikshit presenteras…

Kommentera

