Höstens uppdrag

1 Sep

Det har onekligen varit lite tyst här inne den senaste månaden. Kanske för att det inte är lika kul att skriva om livet i Sverige som i Indien, eller för er att läsa heller för den delen. Eller?

Upptagen har jag varit i vilket fall sedan vi avbröt semestern för att åka hem och jobba. I don’t do vacation so good. Hur som helst, numera bor jag och Fredrik i stan! Utkanten av Östermalm för att vara exakt. Dessutom har terminen dragit igång på högskolan, och kursen, det är såklart Samhällsgeografi C! Uppsatsen ska in och alltihop. Men det hindrar såklart inte mitt företag från att växa in i konsult-branschen och landa ett kontrakt med Skrattkammaren.

Mest ser jag fram emot publiceringen av jobbet jag gjorde i Bangladesh! Jag säger till när magasinen finns hos en Pressbyrå nära dig.

Hur fördriver ni andra hösten? Fler som pluggar?

2 svar to “Höstens uppdrag”

  1. kristina september 1, 2011 den 15:40 #

    Min höst innebär arbete med fantastiska barn med hörselnedsättning
    Kram

  2. Niklas september 7, 2011 den 08:48 #

    ”Det har onekligen varit lite tyst här inne den senaste månaden. Kanske för att det inte är lika kul att skriva om livet i Sverige som i Indien, eller för er att läsa heller för den delen. Eller?”

    Jag kommer ju hit för att få min resefix från Indien och Bangkok. Och eftersom du håller dig hemmavid får jag väl nöja mig med Foki 😦 Det är, uh, lite glättigare men betydligt mindre intellektuellt stimulerande. Även om hennes senaste affärssatsning är imponerande.

Kommentera

