Koskit och grymma sales

4 Nov

Ganska kul att på top 5 över vanliga sökord som tar er hit står ”kobajs indien”. Hyfsat multipel personlighet eftersom nästa nyhet inte är skit överhuvudtaget utan något grymt bra. Nämligen att mitt konsultuppdrag som projektledare på Skrattkammaren resulterat i att målet på försäljning över 250 000 kr överstigits redan nu! Business business today  (obs alltid rysk accent när det handlar om pengar) and the vodka tomorrow. Och, jag får ett nytt uppdrag av samma företag som bland annat handlar om events, foto och företagsförsäljning till filmbranschen. Inga studielån för mig, eget företagande är rätt väg!

Ett par bilder jag tog på lanseringen av Battlefield 3 som Röda Stjärnans Militaria bidrog till i Kista Galleria (och som var skälet till att jag fick knuffa en bild förbi Bik Bok som ni såg i förr förra inlägget).

Men, ni ska självklart få vad ni kom hit för i koväg:

…random tågstation i Indien. Där är inte problemet lövhalka… utan skithalka…

Ett svar to “Koskit och grymma sales”

  1. kristina november 5, 2011 den 14:50 #

    Det finns något bekant över grabbarna………
    Grattis!
    Kram

Kommentera

