Tillbaka i Bangkok!

2 Dec

Nu är jag i Bangkok igen. Bor vid Ratchatewi denna gång, alltid grymt nice att utforska nya områden. Har hämtat streetfood, köpt en Leo och njuter av att vara ”hemma” igen. Längtar efter Fredrik såklart men på måndag möts vi i Krabi!

Frågan är bara om jag inte ångrar mig lite. Skulle passat på att ta bort mina fräknar när jag ändå hade chansen….

NOT!

2 svar to “Tillbaka i Bangkok!”

  1. Fredrik Göthe december 2, 2011 den 17:52 #

    Next station Ratapawii, haha! Klockrent…

  2. kristina december 2, 2011 den 18:38 #

    Du är så fin med dina fräknar
    Kram

Kommentera

