C-uppsats, ångest och kaffe

27 Dec

Kraschlandade mer eller mindre bokstavligt i ett mörkt Sverige och ett pluggträsk för nu en dryg vecka sedan. Har ägnat typ 90 % av min vakna tid åt kandidatuppsatsen som jag tycker kan brinna i helvetet i princip. I alla fall just nu. Klassisk student-meltdown helt enkelt. Jag menar hur kul är det att gå upp 04:45 och plugga? Tur att vi fick fina muggar i julklapp av syrran som åtminstone gör kaffedrickandet roligare. Sedan att min 9 kronors mjölkvisp från IKEA får kaffet att likna en epresso-maskinprodukt/café kaffe är ju inte helt fel. Kul att jag fyller år i övermorgon och kommer behöva ägna dagen mestadels åt plugget. Antar ni kan förlåta min frånvaro online…

Om någon känner sig manad att läsa och ge feedback på min uppsats är det bara att kommentera…

Kommentera

