Artiklar, kalas och annat sånt där viktigt

6 Jan

Skickade in min kandidatuppsats igår till min handledare. Ska få feedback, någon ska opponera på den och sedan ska jag fixa till det sista innan slutgiltig inlämning. Men nu är det mest frihet att inte ha fanskapet framför mig på datorn 8h per dag. Istället kan jag fixa lite jobb.

Deadline snart till Moderna Resor nr 3. Jag ska ta med er till Burma, ett land som trots alla svårigheter är fantastiskt vackert att besöka och har en befolkning som verkligen vill ha besök. Låter klyschigt men det är lätt att få nya vänner där. Ska skriva klart den innan söndag, samt redigera bilder och skicka in till chef.red Anna. Kommer bli grymt hoppas jag.

 

Jag ska ha kalas ikväll dessutom. Eller rättare sagt. Vi är ett gäng som ska ut och äta tapas! Sedan får vi se vart vi hamnar. Jag fyllde ju ändå år nyss och ägnade hela dagen (undantag för mysig lunch med familjen) åt att skriva uppsats.

Kommentera

