Snöslask och bunkrar

12 Jan

Kan vänja mig vid denna utsikt:

Från fönstret på torpets övre våning. Dock så var det ingen sol, megaslaskigt av regn och lite blåsigt imorse så vi bestämde oss för att åka tillbaka till stan tidigt. Dessutom hade vi ju inte duschat på 3 dagar. Våtservetter i all ära men…nja.

Igår var vi i vilket fall ute på promenad. Vi inspekterade grannarnas bostad:

Hehehe. Nej då. Det var bara bunkern som Fredrik och kompani grävde i somras. Förstå att de först grävde en för hand och sen en till med lite hjälp av en grävmaskin men annars allt snickeri osv för hand.

Inuti (där folk sov i somras på ett event!) var det fullt med isvattnet. Vattnet var ca 45 cm djupt… Är inte det minsta sugen på att sova där själv om jag ska vara ärlig. Räckte gott och väl att gå ner och plåta de andra då och då. Kolla bilderna här!

Har varit hemma nån timme nu och, hör och häpna, varit ute och joggat. Hoppas syrran som är PT läser nu och ger mig beröm. Btw, om nån behöver PT på SATS eller bara vill komma på ett gratis infomöte om SATS/personlig träning kan ni kommentera med er mejladress så ger jag den till henne!

Dags för mig att ladda för imorn. Ska nämligen till min nya praktikplats! (Som jag ska ha under våren parallellt med plugget på JMK)

Kommentera

