JMK+ redaktionen + häst

19 Jan

Vi blev kvar på redaktionen rätt länge igår. Snart går detta nummer på tryck (och ni hittar det i butik 7 feb) så det är mycket att göra. Tekniksidan jobbar jag med och igår intervjuade jag en programledare som kan mycket om teknik. Idag fortsätter intervjuarbetet med en spännande cyklist som sett väldigt många länder från sadeln. Men innan det blir det föreläsning på JMK. Första ”riktiga” föreläsning. Samt nån intro till en gruppuppgift. Först därefter kan jag kila iväg till redaktionen. Fick reda på en kul sak förresten! Nästa vecka börjar jag rida igen! Kolla in hästarna här.

Jag önskar att dagens lunch kunde se ut som på bilden nedan. Men det gör den inte. Jag är ju inte i Bangkok längre vilket alltid svider lite extra framåt lunchtid.

Kommentera

