Praktikdag på redaktionen

16 Feb

Ska strax bege mig ned mot redaktionen, praktikdag på Moderna Resor idag och jag har en artikel och ett gäng notiser att jobba med under dagen. På balkongen ligger det otroligt mycket snö och jag kommer allt oftare på mig med att längta till sommaren. Kollade på lite sommarbilder på datorn och hittade den här:

För ett par år sedan när det var ett event på Gärdet. Snacka kombo av det jag längtar till nu. Sommar och annorlunda kulturer!

En bild från Gotland i maj 2010. Så himla fint, tomt på folk fortfarande och jag fick riktigt lust att flytta dit.

Kommentera

