Wongdhen House i Majnu Ka Tilla

20 Feb

I Delhi är det framförallt det tibetanska området Majnu Ka Tilla som jag ska besöka och det är därför  en klar fördel att bo där. Wongdhen House är ett praktiskt hotell/vandrarhemsval mitt i Majnu Ka Tilla. Nog för att det är en bit in till centrala Delhi men vill man ta det lite lugnare, se en annorlunda sida av Delhi och bo med helt okej standard för lite pengar är Wongdhen House att rekommendera.

Jag bodde där sist och fick mycket hjälp av personalen med att hitta personer att intervjua till uppsatsen. Tror nog att jag kommer hamna där igen i mars under de dagar jag är i Delhi. Nyss fick jag min elektroniska biljett levererad och jag skulle ljuga om jag inte medgav att det pirrade till lite i magen. Snart Asien igen!

Kommentera

