Praktik på Moderna Resor

23 Feb

Idag är det praktikdag på redaktionen. Hoppas vårt nya nummer har kommit till redaktionen, det var försenat från tryckeriet. Ska bli kul att se mitt Burma-reportage i print samt intervjun jag gjorde med Lars ”Lost Cyclist” Bengtsson! Annars blir det till att fila på reportaget till nästa nummer.

Några kids i Bangladesh för stå för dagens reseinspiration!

2 svar to “Praktik på Moderna Resor”

  1. Björn Alsmark februari 23, 2012 den 08:02 #

    Hej Wilda,
    Först så måste jag säga hur trevligt det är att följa dig på bloggen, och allt vad du hittar på. Jag väntar också på att få tidningen som jag prenumererat på. Skall bli kul och läsa, speciellt det du har gjort.
    Lycka till vidare med det du håller på med, och ha en fin praktikdag.

  2. mary februari 23, 2012 den 22:14 #

    jätte fina bilder🙂
    hur är det att vara i indien?
    jag vill också åka runt och fotografera i världen!

Kommentera

