Tibetanskt nyår- Happy Losar

29 Feb

För ett par dagar sedan trillade det ner ett kuvert från Delhi i min brevlåda. Och det visade sig vara ett gott nytt tibetanskt nyårs- kort från Wongdhen House. Väldigt snällt av dem. Lyste upp min dag helt klart. Det är rätt stressigt den här veckan, var på redaktionen igår och ska dit igen imorgon. Ska jobba med ett uppslag i tidningen som heter ”Ikonen” och försöker få tag i en person jag verkligen tycker är en ikon att intervjua. Bokade min biljett med Jet Airways mellan Delhi och Kathmandu nyss. Superstrul eftersom de inte fick kontakt med min bank och så vidare. Ville bara pressa in en muta i datorn så att det skulle lösa sig fortare…

Kommentera

