Nya kameror, mediedrev och konstnärer

3 Mar

Jag har köpt två nya kameror. Supersimpla och billiga men de har ett speciellt syfte för projektet jag ska jobba med i Nepal. Kommer bli intressant att se om idén håller. Annars är helgen fullproppad och känns mest som vardag. Varvar hemtenta-skrivning om mediedrev med jobb i form av att skriva artiklar, bokföra och förbereda intervjuerna till nästa vecka (för Skrattkammarens räkning). Passar på att packa lite. Har aldrig packat så här långt innan och aldrig heller packat i en rullväska. Håller jag på att bli gammal? Har aldrig åkt till Asien utan en gigantisk ryggsäck förut. Samtidigt måste jag hinna klart med min ”projektplan” inför resan. Mycket att göra och så lite tid. En kul sak på sistone var däremot att jag fick intervjua min favoritkonstnär! Galet häftigt.

Kommentera

