Hostigt i Kathmandu

13 Mar

Är sjukt förkyld och hostig så jag tar det mest lugnt (läs skrivit klart och lämnat in hemtentan i ett kallt trapphus då internet inte funkar på mitt rum). Ska bädda ner mig och vila innan jag käkar middag. Sjukt trist att äta själv varje dag förövrigt. Onekligen en nackdel med att resa själv. Visserligen går det ju att spontanprata med andra resenärer osv men det pallar jag inte jämt. Orkar inte med hur många ytliga bekantskaper som helst där det enda man hinner prata om är vilka länder man rest i, vad man pluggar och vad man gör på just den här resan. Imorgon däremot får jag middagssällskap i form av en tjej som skriver uppsats om CSR etc här i Nepal. Men tills dess är det jag och min iPod.

Ett svar to “Hostigt i Kathmandu”

  1. kristina mars 14, 2012 den 11:51 #

    kämpa på…….. vi saknar dig
    Kram

Kommentera

