Upptäcktsfärder i Tallinn

1 Apr

Åter i Sverige. Nu tror jag att jag kan landa på riktigt. Blir kvar i Sverige ett tag i alla fall men om jag känner mig själv rätt dyker nog en resa upp snart igen. Ingen idé att låtsas som något annat. Mycket att fokusera på hemma först bara. Träffa alla jag saknat när jag var borta, plugga, skriva artiklar och på boken samt fira Fredriks födelsedag.

Tallinn var härligt som vanligt. Fick känslan att av ”komma hem” vilket är märkligt. Tror det beror på att jag nog aldrig kommer känna mig 100 procent hemma i Stockholm. Vad gjorde vi då? Åt god mat, promenerade i blåsiga gränder i gamla stan, åt fyllda pannkakor med ett glas rött till på Kompressor till lunch och utforskade Tallinns avkrokar och utkanter.

Image

Kommentera

