Säg det högt utan att skratta

3 Apr

Några saker måste jag säga innan jag dör. Problemet är bara att jag måste öva på att inte skratta först.

1. Kliva fram till en random grupp människor som samlats utanför tex en flygplats, tågstation, färjeterminal och samtidigt som jag håller upp ett paraply (ej utfällt) säga: ”Hello group. Please follow me. On the right hand side…” och sedan se hur många som följer efter. Kan funka att genomföra i Gamla Stan till sommaren…

2. Gå in i en överfull hiss och utan att skratta säga ”Jag är säker på att ni undrar varför jag samlat er alla här idag.”

Skulle jag nu inte komma ut i världen något mer kan jag alltid börja jobba på Kolmården igen. Och döpa djuret nedan till Dalai. (Där försvann alla mina ackumulerade PK-poäng.)

Image

Modell: Lama

Foto: Wilda

Kommentera

