Redaktör för SFK-tidningen 2012

12 Jun

Dags att avslöja mitt senaste uppdrag kanske? Under sommaren kommer jag arbeta som redaktör för Stockholms Fastighetskalender och på egen hand producera årets utgåva. Känns superroligt och spännande att testa något nytt. Detta är alltså en marknadsföringstidskrift inom fastighetsbranschen och mycket utav det, som tex stadsutveckling, hållbart byggande och säkra offentliga platser var delar som jag läste i samhällsgeografin på Högskolan på Gotland.

Kom att tänka på en instagrambild jag lade upp under våren, om hur svårt det är att bli journalist.

Image

Men jag inser att det som vanligt bara är att jobba hårt så går det. Samma gällde när drömjobbet var på Kolmården och det målet nådde jag för flera år sedan.

Image

Annars sitter jag och jobbar hemifrån idag. Inte helt fel att göra det med utsikt över Södermalm. Fast, ska passa på och springa en runda innan regnet kommer och utsikten åter förvandlas till det på bilden ovanför…

Kommentera

