Jag skriver om hus…

30 Nov

…kontorslokaler, miljöcertifiering, driftskostnader, varumärken och marknadsföring mest hela dagarna. Deadline närmar sig och att lämna in till en ny och viktig uppdragsgivare för första gången är faktiskt nervöst. Däremot är jag stolt över hur snabbt det börjat gå väldigt bra för min kommunikationsbyrå som redan jobbar med några av Sveriges största aktörer inom bygg- och fastighetsbranschen. Blev uppringd igår av en kommunikationschef på ett av företagen och erbjöds ytterligare ett grymt uppdrag. Ser fram emot våren något så oerhört. Då kan jag lämna studietiden bakom mig för ett tag med en kandidat i samhällsgeografi/journalistik i bagaget plus ett års studier i hindi (som jag läst samtidigt).

2013, ser fram emot att träffas!

DSC_0134

Kommentera

