Sopiga plåtningar

28 Dec

Här om dagen var jag ute och plåtade sopor. Inte taget ur luften givetvis utan i kommande numret av SFK Estate Magazine skriver vi om den omdiskuterade avfallsutredningen. Mycket starka åsikter har väckts kring avfallsfrågan. Har också fotat snöiga tak, börjat sköta Istappstelefonens Facebooksida (som ni för övrigt gärna får klicka in på) och korrekturläst väldigt mycket text.

Image

Imorgon fyller jag 25 år. Coolt att jag hann starta mitt första AB innan jag fyllde ett kvarts sekel. Funderar på att fira med sovmorgon innan jobbet =)

Kommentera

