Ipad och kroatiska dessertviner

30 Dec

Igår fyllde jag år. Blev 25 närmre bestämt. Känns rätt så trevligt. Firade under eftermiddagen och kvällen med familjen och några få nära vänner. Det vet ni kanske redan. I alla fall om ni följer mig på Instagram. Lunch på bästa indiska restaurangen i Stockholm, Indian Garden följt av champagne på Urban Deli och sedan nån flaska rött på Och Himmelen Därtill. Sedan gick vi hem till mig en sväng och drack lite dessertvin trots att middagen inte klarats av ännu. Vinet köpte jag på en liten vingård på den kroatiska ön Lastovo i somras. Längtar tillbaka till det blå havet och hänget på Neras balkong, men till sommaren hoppas jag på att åka dit igen! Avslutade födelsedagen med en sen middag på Bröderna Olsson Garlic and Shots som alltid bjuder på god mat och dryck men sorgligt nog otroligt ineffektiv service. Jag må vara entreprenörsskadad men jag ville mer eller mindre rycka tag i personalen och strukturera upp deras workflow… Hur som helst, en fantastisk dag!

Idag har jag köpt en Ipad och är i full fart med att leta upp de bästa apparna för projektledning/organisering/företagande. Har ni några bra tips?

Image

Vinet vi drack i sin naturliga miljö på Lastovo i somras…

Kommentera

