Frilanskontor, jakten fortsätter

8 Jan

Inser att det blir mycket snack om kontor nu. Men, om jag fått för mig något då är det liksom all in, 200 km/h rakt framåt. Har således börjat kolla runt på olika kontorsmöjligheter. Att hyra en plats på ett frilanskontor är ett alternativ jag börjat kolla närmre på och jag ska kika på några olika alternativ redan i veckan. Igår satt jag i möte med SFK Estate Magazines AD. Kommer bli ett riktigt fint nummer. Har ett par små texter att skriva klart först samt två plåtningar. Väntar på leverans från mina frilansare också, ser fram emot att se resultatet.

I förrgår var jag hos NCC Property Development och diskuterade kommande uppdrag. Mötet gick väldigt bra och det är verkligen grymt roligt att jobba med NCC.

En annan highlight är att det äntligen snöar igen! Perfekt med tanke på min omslagsplåtning till SFK Estate Magazine. Fick även reda på tentaresultat från hösten. Blev ett B vilket jag känner mig nöjd med med tanke på att jag både pluggar och jobbar heltid. En tenta kvar att skriva och en att få resultat på. Sedan tar jag examen!

image

Så här ser det ut hos NCC. Inte helt fel. Men, kanske lite för stort för min lilla byrå att fylla. Än så länge…

Ett svar to “Frilanskontor, jakten fortsätter”

  1. Carl Gustav Rehnberg mars 23, 2013 den 14:36 #

    Kolla in http://www.cgco.se/devcafe / http://www.devcafe.se de har 300kvm kontors yta nära stureplan för frilansare.

Kommentera

