Hemsida till företaget

9 Jan

Med hjälp av Joel tar företagets hemsida form. Jag hoppas vi kan lansera den snart men det är upp till mig att göra både innehåll och layout. Eftersom jag själv inte kodar och inte heller vill köpa en färdig designmall via exempelvis WordPress.org sitter jag nu och gör PDF:er med layout som Joel gör om till kod. Om man inte har en god vän som kan koda är ett smart verktyg för små företag Joomla. Eller också just WordPress.

Som nytt företag är det smart att så fort som möjligt komma ut på nätet och närvara digitalt. Lansera snabbt en betaversion och arbeta sedan med att förbättra sajten allt eftersom. Mitt första försök ligger här och det ska bli kul att jämföra med den kommande versionen.

Så här ser lite av innehållet till den nya sajten ut. Får se om allt kvalar in för att vara med.

kundtidningar spannande vigillarbygg

Strax ska jag ut och plåta till tidningen. Ett företag som installerar fiberoptisk kabel ska stå framför kameran!

Kommentera

