Lämnar gladeligen förra veckan

20 Jan

Blir lite sen rapportering nu märker jag. I måndags var jag och Kapybara Medias två praktikanter på Andalucia och åt avslutningsmiddag. Himla trevligt. Efter det gick veckan ganska mycket åt pipsvängen. Blev sjuk, hade min sista tenta, mycket motgångar på jobbet. Stress. Men, jag åkte faktiskt en sväng till Tallinn och fick jobba på mitt favoritcafé, fick besked om möjlig ny bostadslösning, har snart ett kontor att gå till samt, ja, är ju så gott som klar med universitetsplugget. Tre kompletteringar kvar för missade seminarium bara. (Återigen, läs på distans!!!).

Nya tag denna vecka känner jag. Min tidning ska till tryck, roliga möten att se fram emot och så en hel del annat.

Image

Kommentera

