Lugn söndag på kontoret

27 Jan

Ibland är det skönt att jobba lite på helgerna. Då är det lättare att fokusera och mejlen plingar inte hela tiden. Satt inne på kontoret ett par timmar idag och jobbade med NCC:s miljöbroschyr och korrekturläste en annan av deras broschyrer, Ska in till dem imorgon och lämna det samt besöka ett av projekten jag bevakar åt dem. Himla kul!

I övrigt har jag skrivit på min reportagebok men det gick rätt trögt. Försöker organisera det hela så att det varken blir för tungt med fakta eller för mycket likt ett resereportage. Överväger fortfarande hur pass närvarande jag själv ska vara i texten. Knepigt värre.

Ska bara beta igenom mejlkorgen nu och sen tänker jag gå hem!

Image

Kommentera

