Nynäs havsbad mini-weekend

11 Feb

Måndag igen och det känns fint. Ännu finare var helgen som jag tillbringade tillsammans med familjen på Nynäs Havsbad. Lite extra mysigt att kura ihop sig på Strandhotellet när det var så ruggigt utanför. Bäst var maten och så den varma poolen utomhus. Jag passade på att ta ett par dopp i det iskalla havsvattnet också. Middagen åt vi i restaurangen och det var fantastiskt gott. Pilgrimsmussla till förrätt, kalv till huvudrätt och så en kladdig, varm mini-chokladkaka till efterrätt. Vi fick dessutom en liten tranbärsjuice till mellanrätt i en himla fin flaska. Jag passade dessutom på att inviga min nya kamera.

Om ett par minuter ska jag göra en intervju med Bygglogistik och sedan ska jag iväg och bada igen. På Centralbadet med Camilla. Fick det i 25-årspresent och nu får vi passa på innan hon åker till Afrika!

Image

Den vackra villan som inhyser de mysigaste rummen.

Image

Syster ta ett dopp i poolen.

Image

En liten, vackert serverad före-förrätten-rätt. Hängde ni med?

Image

Och så juicen. Sådana flaskor vore fint att servera välkomstdrinkar i. Undrar var de finns att köpa?

Image

Pilgrimsmussla. Upplagd som ett konstverk!

Kommentera

