Mycket att göra men lite tid men nu är det fredag!

15 Feb

Äntligen fredag höll jag på att skriva men jag är mest chockad över hur snabbt veckan har gått. Det känns lite som om jag kör ett tåg i 200 km/h och lägger ut rälsen framför mig vartefter. Idag ska vi (Kapybara Media) visa upp första versionen av hemsidan vi bygger åt en världsmästare i motorsport. Det är såklart lite nervöst.

Ska även hinna med att pitcha ett för ett nytt uppdrag. Vore himla kul om det gick vägen. Sedan ska jag på presslunch, skriva ett par reportage och planera inför helgen som bland annat kommer innehålla white russian muffins, vodka och pälsmössor. Living on the edge!

Image

Förra helgen var jag glad när jag åt middag på Nynäs Havsbad med familjen. Längtar tillbaka till den sköna sängen och såklart den varma bassängen utomhus…

Ett svar to “Mycket att göra men lite tid men nu är det fredag!”

  1. Fredrik februari 15, 2013 den 18:34 #

    Dom där muffina är jag väldigt sugen på…

Kommentera

