Bra start på jobbveckan

18 Feb

image

Är rejält peppad för den här veckan. Den har börjat bra med jobb tillsammans med min skribent Cecilia. Vi skriver innehållet till hemsidan Kapybara Media tagit fram åt powerboat-världsmästaren Erik Stark. Sajten ska lanseras på fredag!

Nu är jag på väg till ett möte med Plåtslageriernas riksförbund och Stockholms Fastighetskalender. Därefter kör vi redaktionsmöte med SFK Estate Magazine. Vi ska sätta innehållet för nästa nummer.

Bilden då, den kommer från ett utav Venture Cup-eventen jag varit på och den får symbolisera morgondagens kommande frukostmöte med min rådgivare på KTH Innovation.

Resten av veckan lär rusa på i samma tempo och det är precis så jag vill ha det!

Kommentera

