Framtidsvisioner och samtida funderingar

26 Feb

image

Sitter på tåget på väg mot Örebro. Ska göra en plåtning och åker hem till Stockholm i eftermiddag. Ikväll sitter jag på Forsbergs Skola och lär mig mer om copywriting. Toppendag således!

Igårkväll när jag öppnade en burk med det tveksamma, om än beskrivande, produktnamnet Budget kändes det lite som en anti-visualisering. Om fem år ska jag ha bytt upp mig. Eller, make it three.

Jag går inte efter ett Big Mac-index utan efter köttfärssås-skalan. Jag vill leva livet omgiven av Barilla-pasta och pastasås gjord på färska ekologiska tomater.

Kommentera

