Vad håller jag på med

10 Mar

image

Utöver frukostfotografering? Dels stör jag mig på att mobilens stavningskontroll försöker särskriva ”frukostfotografering” och dels är jag på väg till startpunkten för en söndagspromenad. Igår var vi på Alegria förresten. Himla fint men lite väl många clowner. Hann även med ett möte med Anna igår. Det är stora saker på gång för Kapybara Media men avtalet är inte påskrivet så det är bäst att inte säga mer ännu. Happy sunday! Soldag. Ja bokstavligen.

Ett svar to “Vad håller jag på med”

  1. kristina mars 10, 2013 den 10:33 #

    Ha en härlig dag. Njut………..

Kommentera

